Modul zabezpečuje zpracování čistých mezd zaměstnanců a kompletní personální řízení podniku.
Modul řeší zpracování následujících oblastí:
- zpracování mezd podle různých typů smluvních nebo tarifních platů
- zpracování přesčasů a dalších dohodnutých finančních bonusů
- zpracování náhrad mezd (pracovní neschopnost, dovolená, zákonné volno…)
- zpracování odměn, odstupného, příplatků, srážek ze mzdy
- zpracování odvodů do zdravotních pojišťoven a správu sociálního zabezpečení
- zpracování odvodů pro II. pilíř důchodového pojištění
- zpracování měsíčních záloh na daň a nezdanitelné částky
- roční zúčtování daně
- zpracovávání organizační struktury podniku
- sledování doplňkových informací v evidenci zaměstnanců na kartě zaměstnance
- zpracování plánů dovolených, školení apod.
- evidence a správa služebních průkazů
Mezi jeho klíčové vlastnosti patří:
- propojení na hrubé mzdy z lesní výroby
- vyplňování formulářů pro pojišťovny
- elektronická komunikace se státní správou (CŠSZ, ZP, statistická šetření)
- komplexní zpracování ročního daňového zúčtování a ročního zdravotního pojištění
- řešení individuálních rozvrhů v rámci nerovnoměrné pracovní doby
- insolvence – vyhledávání v insolvenčním rejstříku, automatizované řešení schváleného oddlužení
- zpracování trvalých i jednorázových srážek včetně deponace
- hierarchický popis organizace a jednotlivých pracovních pozic
- tisk pomocí uživatelsky definovaných tiskových formulářů (smlouvy, platové výměry atd.)