Neoddělitelnou součástí našeho informačního systému SEIWIN je podpora jeho uživatelů. Naše zákazníky nejen pravidelně školíme, aby byli schopni software efektivně využívat, ale jsme jim také k dispozici k následnému poradenství a řešení individuálních problémů.
Jaké služby v oblasti podpory poskytujeme?
- Telefonickou podporu. Naše telefonická linka je Vám k dispozici každý pracovní den v čase od 7:30 do 17:00. Naši odborníci Vám rádi poradí ve všech metodických i technických oblastech informačního systému SEIWIN.
- Online podporu. Obrátit se na nás můžete také prostřednictvím elektronické pošty na adresu zákaznické podpory.
-
Firemní Wikipedie. Na speciální webové stránce s wikipedií informačního systému SEIWIN najde každý uživatel i zájemce návody a manuály pro práci se SEIWINem. Oproti uživatelské příručce jsou tyto návody o poznání konkrétnější, detailnější a zabývají se vždy jasnou tematikou a postupem, který v systému uživatelé denně používají. Návody jsou psány stylem „jak na to“ a zpravidla se jedná o postup krok za krokem, doprovázený pro lepší názornost obrázky přímo ze systému. Ty pomohou úkony popsané v návodech zvládnout i méně zkušeným uživatelům.
- Školení. Vaše zaměstnance proškolíme na míru, aby byli schopni informační systém efektivně využívat. Rádi vás přijedeme vše naučit k Vám do firmy, nebo vás uvítáme v našich školících prostorách.
- Informování o novinkách. Na našem webu jsou vždy k dispozici aktuální informace o novinkách a připravovaných změnách.
Telefonické a online kontakty na zákaznickou podporu dostávají všichni uživatelé našeho informačního systému SEIWIN a jsou také dostupné v každém modulu a aplikaci.