Podpora

Nedílnou součástí naší práce je podpora uživatelů systému SEIWIN. Nemusíte se bát náročné instalace, neznámého prostředí nového softwaru ani složitého převodu dat. Naši odborníci jsou zde od toho, aby vám pomohli.

Nabízíme tyto typy podpory

Telefonickou

Naše telefonická linka je vám k dispozici každý pracovní den v čase od 7:30 do 16:30. Naši odborníci vám rádi poradí ve všech technických oblastech informačního systému SEIWIN.

Kontaktujte nás

Online

Obrátit se na nás můžete také prostřednictvím elektronické pošty na adresu zákaznické podpory. Helpdesk poskytuje rychlou a efektivní podporu pro všechny vaše technické dotazy a problémy.

Napsat e‑mail

Firemní Wikipedie

V naší “Wiki” najdete konkrétní a detailní návody pro práci se SEIWINem. Návody jsou zpravidla popsány krok za krokem a pomohou systém zvládnout i méně zkušeným uživatelům.

Otevřít Wikipedii

Školení

Vaše zaměstnance proškolíme na míru, aby byli schopni informační systém efektivně využívat. Rádi vás přijedeme vše naučit, nebo vás uvítáme v našich školicích prostorách.

Kontaktujte nás

Může se vám hodit

Novinky

Na našem webu najdete vždy aktuální informace o novinkách a připravovaných změnách v systému.

Číst novinky