Podpora

Neoddělitelnou součástí našeho informačního systému pro správu lesního hospodářství SEIWIN je podpora jeho uživatelů. Naše zákazníky nejen plně proškolíme, aby byli schopni software efektivně využívat, ale jsme jim také k dispozici k následnému poradenství a řešení individuálních problémů.

Jaké služby v oblasti podpory poskytujeme?

  • Telefonickou podporu. Naše telefonická linka je vám k dispozici každý pracovní den v čase od 7:30 do 17:00. Naši odborníci vám rádi poradí ve všech metodických i technických oblastech informačního systému SEIWIN.
  • Online podporu. Obrátit se na nás můžete také prostřednictvím elektronické pošty na adresu zákaznické podpory.
  • Školení. Vaše zaměstnance proškolíme na míru, aby byli schopni informační systém efektivně využívat. Rádi vás přijedeme vše naučit k vám do firmy, nebo vás uvítáme v našich školících prostorách.
  • Informování o novinkách. Na našem webu jsou vždy k dispozici aktuální informace o nových verzích programů a připravovaných změnách. Programy je zde možné stáhnout nebo si je nechat zaslat na e-mail.

 

Telefonické a online kontakty na zákaznickou podporu dostávají všichni uživatelé našeho informačního systému a jsou také dostupné v každé aplikaci.